Diese Seite verwendet Cookies. Weitere Informationen.
 
SolrQueryCompletionProxy


Ihre Suchanfrage Verbund-ISN = HT021050609

Suchanfrage ändern Drucken Speichern Versenden

Bibliothek Remagen (1/1)

Concept and Design Developments in School Improvement Research : Longitudinal, Multilevel and Mixed Methods and Their Relevance for Educational Accountability


Verfasser: Oude Groote Beverborg, Arnoud ¬[Herausgeber]    
Verlag: Springer Nature
Jahr: 2021
Umfangsangabe: 1 electronic resource (312 pages)
ISBN/ISSN: 9783030693459

Online-Ressource » E-Book

 

 

in die Merkliste

Verfasser: Titel:
Concept and Design Developments in School Improvement Research : Longitudinal, Multilevel and Mixed Methods and Their Relevance for Educational Accountability
Hrsg./Bearb.: Hrsg./Bearb.: Hrsg./Bearb.: Hrsg./Bearb.: Hrsg./Bearb.: Hrsg./Bearb.: Hrsg./Bearb.: URL: URL: Verlag:
Springer Nature
ISBN/ISSN:
9783030693459
Jahr (Ansetzg):
2021
Jahr:
2021
Umfangsangabe:
1 electronic resource (312 pages)
Schrift/Sprache:
English
Sonstige Nr.:
10.1007/978-3-030-69345-9
Schlagwort 710:
Examinations & assessment
Schlagwort 710:
Education
Schlagwort 710:
Organization & management of education
Stichwort:
Assessment, Testing and Evaluation
Stichwort:
Research Methods in Education
Stichwort:
Administration, Organization and Leadership
Stichwort:
Education
Stichwort:
Organization and Leadership
Stichwort:
Structure of educational systems
Stichwort:
Accountability and evaluation systems
Stichwort:
School improvement research
Stichwort:
Methodological approaches in school improvement
Stichwort:
Research in accountability
Stichwort:
Mixed-methods design
Stichwort:
Longitudinal methodology
Stichwort:
Conceptualizations of school improvement
Stichwort:
Open Access
Stichwort:
Education: examinations & assessment
Stichwort:
Educational administration & organization
Lokal-ISN:
HL018672082